عمل جراحي شقاق مقعدي

در اين موارد معمولاً پزشك انجام جراحي با ليزر را توصيه مي كند. درمان شقاق با ليزر سريع و سرپايي بدون ايجاد درد و خونريزي حين عمل و عوارض و عفونت بعد از عمل بيماري شما را رفع مي كند. يكي ديگر از روشهاي درمان عمل جراحي است كه در ادامه به بررسي بيشتر اين روش و عوارض و هزينه هاي آن مي پردازيم :
 اسفنكتروتومييكي از روش هاي رايج درمان اين بيماري است. اسفنكتروتومي در بيمارستان و تحت بيهوشي انجام ميشود. براي اين منظور قسمتي از عضله اسفنكتر و پوست اطراف مقعد را قطع مي كنند. با اين كار از طريق كاهش فشار وارده بر عضله، به ترميم سريعتر زخم كمك مي كنند. اسفنكتروتومي در دو روش باز و بسته انجام ميشود.
اسفنكتروتومي باز بدون بخيه رها شده تا ترميم شود. اين روش خطر عفونت بيشتري دارد. در حالي كه در روش بسته موضع جراحي شده را بخيه مي زنند. به اين ترتيب احتمال عفونت آن كمتر است.
فيشركتوميدر صورتي كه خطر آسيب رسيدن به عضله مقعدي و يا بي اختياري مدفوع يا كنترل گاز روده وجود داشته و يا زخم فيشر در موضعي حساس و غير قابل برش باشد. از روش فيشركتومي استفاده مي كنند. در اين روش تنها يك برش بر روي عضله ايجاد مي كنند. تا از فشار داخل آن كاسته شده و به ترميم عضلات كمك شود.
فلپ پيشرفتهفلپ يكي ديگر از روشهاي جراحي شقاق است كه به ندرت انجام ميشود. در اين روش قسمتي از پوست سالم در اطراف مقعد به شكاف ايجاد شده يا همان شقاق بخيه زده مي شود. اين درمان ممكن است به تنهايي انجام شده و يا همراه با اسفنكتروتومي باشد.
https://www.tarafdari.com/node/1936535

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.